Tjolahopp!

Idag, en typ halvsolig dag, enligt mamma megasoligt, men det är faktiskt disigt....Jag ligger och försöker sola och tittar på medan mamma jobbar här i trädgården....så är det...en underbar ledig dag och jag gör inte ett skit....Jobb imorgon igen....en hård vecka framför mig, i alla fall låååånga dagar.....men men så är det att vara ledig kostar sig....

Vad händer i helgen då? Jobb, på Lördag blir det utgång i Copenhagen med jubbet kan nog bli livat värre faktiskt...hoppas på det, då det inte är varje gång man hänger med dem....Men men så är det juee!

Nej, men ha en fortsatt mysig Tisdag! Puss//



Midsommar för 2 år sedan, vad händer detta året? Det löser vi kusinen! :)

(Jag ÄLSKLAR min och Emelies egna midsommarstång den är verkligen gjuten!!)

Kommentarer
Postat av: mange

jäkla fin stång:) synd bara att ett jävla hue sitter där brak.. hahahahahha

2009-06-02 @ 23:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0