Tisdag. . .

Jaha, då ser man. Då var det Tisdag idag! Tiden går himla fort tycker jag! Helgen var dödskul! :) TACK Malin! Det började med käk som malin hade tillagat, (goodie) och sedan så blev det party och lite visiter på inferno, tycho & tages. En livad kbäll och det var himla kul!

GUD! Vilken hemsk dröm jag hade inatt, jag vaknade upp typ halvt svettig! Jag är så glad att det inte var sant! Jag har börjat drömma helt gaaalet mycket! Igår drömde jag också värsta sjuka drömmen. Jag drömde igår att panelkungen skulle sjukta oss allihopa så alla fick gömma sig  och sånt?! amen va kan man ju tänka då, var fick jag honom ifrån?!
Jag säger då det, galet galet...

Men nu ska jag gå och göra mig ordning. Jag är fortfarande förstörd efter helgen, det känns! Jag är inte pigg direkt! Men men, så är det! Nu blir det duschen och sen blir det jubb! Hoppas där kommer massa kunder idag så tiden går fortare än igår! :)

Puss&kram! Ha en goodie dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0