Sunshine. . .

Idag, Måndag. . .IGEN! tiden går ju fort om man kan säga det som så. . .Men men, är ledig imorgon dock så det är nice. . .har precis kommit hem från ett möte på huvudkontoret, dem kallar mig trivselagent, så javisst! Trevligt att komma ut där alltid lika god mat på menyn och jag älskar deras bröd! :) En av Danmarks specialiteter!

Var och solade en snabbis innan jag stack hem, guuuuuud vilket solarium. . .såhär var det, jag var och solade igår, 20 minuter. . .gick dit idag och där stod endast ett ledigt, ja men då tar jag väl det då. . .la i samma pengar som igår men det var inte samma minuter jaja, tänkte jag och gick in! Men jag lovar att detta var sjukt. . .det snackade med mig och mina så kallade blå ben, fick faktiskt färg! (Jodå, malin det är sant!) och ja, jag tror jag har hittat mitt solarium. . .tanke var nog inte att man skulle sola 18 minuter, jag höll på att koka där inne!!! men men:P

Nu ska jag äta och sen hoppa in i duschen, sen ska jag bara slappa på soffan!!! :)

VI HÖRS!!! Puss&kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0