Jag är morgonpigg!

Jag går oftast upp två timmar innan jag sticker till jobb, men det är så otroligt skönt att bara ta det lugnt på morgonen och slippa stressa en massa! Ska snart pysa efter jag druckit upp min lilla kopp kaffe!

ÅÅH! GUD! vad jag msåte färga håret förresten, det är typ grönt (eller?) =) Jo, det är det hemsk hårfärg!! Men det får vänta till imorgon helt enkelt!

BTW! Britney here we come!!! :D Jag har inte fått mina biljetter ännu, eller våra men dem kommer väl snart hem till min lilla brevlåda, får jag hoppas!! Jag, malleballe, sandra & syrran ska och se brittan, i köpenhamn!! Alltså äntligen ska man få se henne! det ska bli så hiiiimla kul! LOVE BRITNEY! alltså ja, jag kan låta lite som en fjortis ibland, men och?! :)

Ha det götttt! Nu ska jag pysa till jubbet snart!!
PUSS! /(/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0