Herregud!

Jag håller på att dö! Jag är megaförkyld och mina ögon rinner heeeela tiden! det är verkligen fruktansvärt! För er som känner mig dör jag ju när jag blir förkyld, för jag blir aldrig sjuk! det existerar liksom inte! Jag fick till och med gå hem från jobb igår, kunderna trodde jag grät! Herregud!! 

Ja, idag är jag som tur ledig så får helt enkelt kurera mig idag så jag kan gå till jobb imorgon! Men det ser dessvärre inte så bra ut! Vi får väl se! Jag håller just nu på att tvätta och städa garderoben, den ser ut som KOM-OCH-HJÄLP-MIG-OCH-DÖ, aktig...Jag ser varken vad jag äger och inte äger, det är bara jobbigt! Gud vad jag lääängtar tills man har den där dröm-garderoben, you know ala walkin! ;) Gud ja vad skönt! Men men...

NU, ska jag ta det sista rycket, sen blir det slängochhäng framför soffan! Vad ska man dricka vid förkylning?! Vatten och citroner?

Alltså btw, jag är imponerad över att folk läser min blogg, trodde inte där fanns några läsare kvar, men ack så fel jag hade! :P hahaha...



Why not??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0