Godmorgon!

Ja, idag är jag ingen morgonmänniska jag är fortfarande förstörd efter helgen! Sjukt galen lördag, men det var kul! :) Stackars jocke,  malins bror, jag madde och malin visade ingen större respekt åt hans sovande när vi dök upp mitt i natten! Sjöng vi gratulerar osv...haha....

det är skönt att ha en extra ledig dag i alla fall! :P Det blir en dag med städning, handling, slappe och därefter VÅRRUSET! haha, Pernilla skall visst inte springa men gå ska hon i allafall...kommer ALDRIG orka mer än så! :P men men, hoppas ni får en lovely dag kära vänner....

alex kanske att där kommer lite blir efter min housekeeping idag! :)

Puss&kram på eeeer!

Kommentarer
Postat av: alizz

jag hoppas inte på för mycket ;)

2009-05-04 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0