Godmorgon på er!

Hoppas allt är bra! :) Med mig är det super...jag är så glad över att jag faktiskt kunnat sova lite inatt, fan bara sovit mellan 3-4 timmar per natt de två nätterna innan...men nu är jag pigg som tusan och sitter här just nu och käkar frukost! :) En god macka med ägg & kaviar och mitt kära lilla kaffe såklart! :) GOODIE!

Idag blir det alltså jobb mellan 11-19, och imorgon 9-17...ja, jag vill inte påstå att jag har lyxtider direkt men det går! Jag är dock lite deprimerad över att det är så otroligt fiiint väder! :) Så vännerna drar till en stuga idag och man kunde inte följa med p.g.a jobbet...men hopppas dem kommer få funnyfunny! Imorgon ska jag dock ut i Danmark med jobb, OMG det kan nog bli crazy, jag hoppas det i alla fall...dem kan nog vara helt galna....Ja, det kommer bli galet! :)

Men ha en superfredag allesammans!!! :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0