God kväll!

Idag, städning på högsta nivå! Gud vad här är rent, här finns banemig inte en dammtuss att skåda i denna lägenhet nu! Jag har vänt upp och ner på den! Och den är så härligt färsch nu! Nytvättade lakan är också inlagda så det blir mys att lägga i sig ikväll! :)

Det var jobb igår, och efter det så stack vi hem till mamma ett tag. Matilda klippte Emil, lite långhårig. Kom hem ganska sent och jag hann nästan sluga en hel vinare under kvällen, och det gjorde en bara helt sjukt trött! UH! Jag hade nämligen bara sovit fyra timmar kvällen innan! Mina kära vänner var här och vi drack lite! :) Det var myspys! Men det var inte kul när klockan ringde 05.00! USCH! Men men! :)

Ikväll blir det mys, jag och älsklingen har beställt food som är på väga hem, så det blir Mat och mys framför TV:n idag! En lugn helg och väldigt myspys! :)

Ha en GREAT lördag!! :) Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0