Onsdag. . .

Och jag ahr inte uppdaterat förrän i Lördags, attans....men så kan det ju gå! I Lördags var det Grisfest ju....funnybunny :) Thanks josie, ems & linda...Kul att någon vill anornda saker numera....Ja, i alla fall Söndagen var inte en så hård dagen-efter-dag men trots det var jag megaseg & det har hållt i sig till igår, idag är jag nått sådär pigg! Skönt! Söndagen gick alltså åt till mys, och på kvällen blev det filmtitt & pizzakräng hemma hos Sandra & mattias...Filmen "Tur med vädret, igen...." eller vad den nu hette var fan det sämsta jag någonsin sett...men det gick ju! :)

Ja, veckan har gått åt till HÅRT arbete! :( Puuuh! Skönt att det är Fredag imorgon & att det är helg...I looove IT! :)

Nej, nu ska jag pysa till tåget! Puss&kram. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0