Lördag. . .

Idag vart det Lördag, och ja, jag vet det var längesedan jag uppdaterade men nu är jag här igen! :) Såå vad har hänt denna trevliga helg då? Eftersom jag och mina vänner startade den i Torsdags så känns det som Söndag idag, men det är det ju inte och det är så hiiiimla skönt! :)

i alla fall, i Torsdags så blev det party och inferno.....trevligt värre....Och igår belv det mys med madde, malin & sandra hemma hos Sandra, vi gjorde tacos och tittade på en liten film....bröllopsduellen....en äkta tjejfilm, det kan man verkligen säga....Slutet var gott ialla fall och det var tur för Malins del annars hade faktiskt filmen varit skitdålig ju....Alltså hon är så himla rolig när det gäller filmer....Slutet måste bara vara gott, nästan sådär överdrivet bra....annars är den bara dålig...haha....

IKVÄLL? GRISFEST!! Tjoho, då blir det till att slå klakarna i taket!!! ;) Först ska jag bara färga håret, sticka ner till stan och därefter bege mig hem till mamma, tänkte att min kära syster ska hjälpa mig med frisyren! :P

 När vi har ätit klart...Ja, vi gillade det


 Inte bästa bilden kanske, men jajaja! :)

Men, PUSS&KRAM...


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan, klart parry att slutet skall vara bra. :=) annars e det ju en kass film. Mowhaa.

2009-06-07 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0