Det kan bli kul. . .

Idag, ledig! :D Yes, som fan! Faktum är att jag är ledig tills på onsdag ska bli underbart, då jag har lite grejor som faktiskt måste göras! Så vad händer i mitt trevliga liv? Jobbos, är det mycket av! UH! men det går!=)

Snart ska jag och älsklingen förflyttas oss igen, men vi ska bli storstadsbo denna gången, herregud vad jag längtar!! ska bli underbart med mindre resa till jobb framförallt! :)

Ikväll? outgoing with some from  the job. Haha, ellinor och josie när är allt skeptiska till landskrona va, men det kommer ni inte vara sen! :P hehe! ska dra till malmö först dock dem hittar ju inte hit, tror dem är balla för dem inte bor på landet! haha, nä men det kan nog bli livat eftersom pernilla inte druckit ett skit på tre veckor eller fyra är det kanske. galet galet! =)

Nej, men ha en fiiiiiin lördag! puss&kram

Kommentarer
Postat av: alleballekung

haha för fan. var ska ni flytta nu? :)

2009-02-01 @ 02:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0