Bättre?

Det går på bättringsväg med halsen, det smärtar inte lika mycket men att käka göra lika ont ännu. Fan jag som älskar mat, så kan jag bara inte äta. Snacka om frustrerande! Jo, det är det! Men faktum är att man går ner väldigt mycket, på en vecka -5 kg. Vilket kommer resultera i + 5 kg när man börjar äta igen, men ändå! =) Man kan ju ta vara på det som är! Eller nått. Men pillerförbrukningen har börjat minska, från att ta 4 voltaren och 10 panodil om dagen tar jag nu bara 3 voltaren och typ kanske 8 eller 10 panodil om dagen ist, fy fan vilken knarkmänniska jag är.

Tråkigt att bara vara hemma, själv, det är så nice när min lilla älskling kliver inom dörren efter jobb! Men har i och för sig varit ganska stalkad på mamma, hehe :)

Vad händer idag, eftersom jag inte är så bra på att göra saker just nu utan att dö av trötthet (pillerna & undernäringen) så får jag sätta mig och läsa lite i körkortsboken som jag lånat av emma! TACK!=) hihi. sen har jag även en skiva som ska installeras. nu jävlar!! ;)

Ha deeet! puss&kram


Kommentarer
Postat av: caroline

hmm. allt bra?

jag skrev en kommentar för några dagar sen men märkte att den fan inte hade kommit fram. sjukt störigt.

men jag kan ju säga, eller skriva det här.

sjukt snygg klänning på julefrukosten. =)

och det var ju bra att det blir bättre med halsen iaf. =)

när tog du bort dem?

blivit bättre med zzz? =)



trivs du på landet? =)

pusss

2009-01-16 @ 09:28:08
URL: http://cees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0