OJ!

Det var ju fruktansvärt längesedan jag skrev här, men tänkte återuppta mitt skrivande! :)

Hoppas allt är bra med er för det är det med mig! Har haft en underbar helg med vännerna...blivit en del fest men livet får vara en fest ibland! Det blev ju Landskrona både Fredag och lördag, trevligt värre! Det är kul i stan för man träffar alltid en massa folk man känner!

Igår blev det myspys med emil...Härligt avslut på helgen med andra ord...

Just nu har jag precis blivit färdig med lite städning här hemma och tänkte nu bege mig ner på stan för lite julshopping...får nog kolla banken först vad den säger, jag tror jag kan få en smärre chock efter helgens bravader! :S

See ya!

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0