Guuuud!

Så längesedan jag bloggade! MEN nu kommer här ett litet inlägg i alla fall! :P Ja vad kan man säga, det har väl inte hänt så mycket i mitt liv faktiskt! Jag har dock flyttat till Lund nu ju! såååå himla underbart. Det är sjutk skönt...Nice nice!

I går var jag och älsklingen på myspys i nere i stan, blev först lite mat på stäket, sedan satt vi och myste på herkules bar! Super, det var något man behövde efter en AAAASjobbig vecka. UH! Vart hemsk!

Jaja, vad händer ikväll då? Ja, det får vi väl se! :) Jag är i alla fall ledig, och det är underbart...

Fan vad jag behöver skor förresten, jag har ju inga nu till det fiiina vädret! :)

Nej, men vi hööörs!  Puss&kram

Kommentarer
Postat av: alix

amen harry, lägg in lite bilder på ditt place!!

2009-04-21 @ 00:05:29
Postat av: pernilla

jaa, okej det ska jag göra aliiix ;)

2009-04-23 @ 07:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0