ONT!

Har sån satans huvudvärk, vill bara HEM! Det bankar som tusan i alla fall! Hrm, sitter just nu här på tågstationen i Malmöe! Nice ju en Tisdagskväll såhär, NOT! Men måste ju fördriva tiden med någe, så varför inte skriva ett litet inlägg här! :P Idag kommer man hem till en empty lägenhet, min kära darling är på dykning, men då får jag i alla fall ha TV:n för mig själv :P Alltid något positivt för det är ju faktiskt tjockt med DHW idag! :D Me like BIG time!

Fan vilken nice helg det var alltså, dock blev det liiiite to mucho dricka....attans också! UH! men men så är det ibland....det får lösa sig med tiden! =)

ÅÅÅH! snart går mitt tåg fan vad gött....20.17! YEAH!! :D

ÅH, Babydarling snart ska vi flytta, fan vad nice det ska bli! :D så kuuuul! mindre kul dock att behöva cykla 50.000 km i snö och sånt....men pernillalilla får väl skaffa moppe! skrattar du? hallå jag är faktiskt bara 23 ;D Nä, körkortet är smått på gång, har ju börjat köra med min gulleplutt! Muhaaa!


Nej men ha det fiiiiiiiiiiint! SEE YA! Mwhaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0