Jag suger

På att uppdatera, jag är sämst verkligen!!! men har man så mycket fritid som jag har så hinner man bara inte!! Men nu kommer här i varje fall en liten en. Så vad sker i mitt inte så händelserika liv då? Inte mycket faktiskt, jobb & jobb & jobb...
Jag älskar mitt jobb men ibland undrar man ju om det är värt allt....

Så helgen? JAG ÄR LEDIG SOM FAN! :D Yeeaaah, liksom....det blir inflyttningsfest hemma hos Dennis kan nog bli skojsigt värre!!

Hoppas jag får semester V.50, då vi förmodligen kommer flytta också! SKÖNT ska det bli...att få komma till något som är vårt...det kommer bli bra....

BTW, har ny tele och nytt nummer, så ni som skickat till min gamla, så beror inget svar på grund av det....för er få som då velat mig något viktigt eller nåd :P

Hahaha, aaw kollade nyss på lite bilder på emelies blogg från förra sommaren, shit vilken sommar det var ;)

Nej, what to do? Jag är trött som fean, så får nog bli sleepingtime snart...upp tiiiiidigt imorgon :( kräääk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0