Söndag

Söndag idag ja, det är skönt att vara ledig :) Vill egentligen till panduro och köpa fina album så jag kan sätta in alla mina gamla foton i det men neeh, jag har sån satans huvudvärk + att det ser ut som ett svinhus här hemma så jag vet vad jag ska spendera dagen med :) Städning!

Igår var det först jubb sen var det pardy på båten mellan helsingborg/helsingör. Surprisepardy för Lassemannen ju! Det var kul. Dock var jag inte så pigg på att förtsätta då jag hade ont i huvudet och tror det berodde på att jag endast sovit tre timmar på natten, men det var en trevlig tillställning mimmie, du lyckades där :D

Tjuckt med tomt på jubb nu, Ellinor åker till New York! Tråkigt som tusan ju. Fan man blir ju som en liten familj inne på jubbet! Men men, hoppas du får en härlig semester i alla fall! Och tjuckt med kakor! muhaha :D

Nej, nu ska jag clean up här, så om några timmar kan jag slappna av igen, typ!

PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: mimmso

aw, tack själv!! det var jätte kul!! blää jag har oxå städat!! Håll ut!!

2008-11-02 @ 20:39:43
URL: http://mimmso.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hahaha..tjuckt me cookies...=)

2008-11-02 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0