sitter

hemma hos mamma nu! Har precis fikat lite. Jag fick ta mig hit när älskling flyttar, alltså eftersom jag inte är så jätteduktig på att bära saker och sånt så tyckte han nog också det var bättre om jag åkte hit! :) haha. han är så duktig! Han fixar och donar och här sitter jag och myser. Men jag du är så himla go! :)

Igår efter jobb kom josse, malle, emma & mange till mig. Vi kollade idol och gjorde inte så mycket mera, käkade lite utav emmas hemmalagade muffins med geisha i! supergoda! I like IT! :)

Idag blir det utgång i HBG förmodligen, om inte mange vill till malmöe, jag pallar dock inte dra dit där. så vi får väl helt enkelt se vad det blir av. Jag menar det är inte den mest bestämda personen som ska bestämma sig! ;)

Okej, men nu har jag ledigt som F A N! Lovely.

Men pusstja, ha en goodsaturday!

Kommentarer
Postat av: mange

haha va fan menar du med det parry? tycker du att jag inte kan bestämma mej alltid:) haha tack för e lördes parry.. sjukt kul hade vi! det måste vi göra om:)

2008-11-19 @ 01:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0