NU!

Vill jag faktiskt bara hem och mysa med min kära lilla pojkvän! Ska bli skönt att komma hem tidigt och att han faktiskt är hemma. Det är faktiskt inte allt för ofta vi träffas nu för tiden ju! Jag jobbar som ett as. Men men, sånt är det! Jag tror det kommer bli bättre en dag! Eller det lovar jag dig! =)

Mangepitt snackade jag med igår, hon kommer visst hem i helgen så då får man höra vad som hänt i hennes life nu på sistone, ja det var ju faktiskt ett tag vi snackades vid! hehe. Det blir ju så!

OKEJ! Jag är faktiskt ledig i helgen, såååå jääävla skönt, faktum är att jag är ledig lördag, söndag & måndag. Gud vad jag ska njuuta! =)

Åååh, snart är det dags att köpa massa fina julsaker, jag har bestämt mig för julgran! Jodå, och jag har också hittat en sjukt fin ljusstake på makalöst billigt, till vårt nya place! det ska bli myspys med julen! ME LIKE IT! :D

Snart semester, om 4 veckor blir det en veckas semester, en väldigt välförtjänt sådan! vad jag ska njuta och bara vara och veta att jag faktiskt lever! :P

Nej, men ha det som fan!

huuuuuuugs!



Kommentarer
Postat av: mange

pernilla: va?.. växer inte tänderna ut igen?.. hahahaha det va kul pernilla..

2008-11-19 @ 01:09:39
Postat av: Anonym

hahaha. sluta!

2008-11-25 @ 14:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0