Men det var sjuukt kul!

Haha, helgen var galen! Sjukt kul var den. Jobbade först till fem därefter var det bara att stänga kassorna och göra vid sig! =) det var ju julfest! tjoho, där snackar vi party, haha danskarna vet fan hur man festar. Dessutom så var det galet god mat! Ja, fy fan vad vi krängde. Hon som satt brevid mig vvar dock mer galen i maten än vad jag var! ;)

- Pernilla du hade inte klarat dig hem själv! Men jo det hade jag faktiskt!

Haha, tack ellinor för du var där säger då jag! ;) Hahaha, vi tog oss hem klockan tre på natten med taxi, metro och tåg från Kastrup för hilvede vad skulle vi hem och göra när vi kunde sova på hotell? :) Dock var det ju skönt att vakna i malmö på morgonen! På natten tog vi även mcdrive med taxi!!! för helvete, men gott var det fan sådär, det var vår nattamad!:P

Idag, varit ledig som fan....GÖTT är det! :) Behövde sova ut lite grann! Har gått ner till mammsi nu! tog 20 mintuer knappt och det var fanemig det skönaste jag gjort på länge, ljuvligt väder ju! :)

Nej, men skepp o hoj ska snart ta tåget till malmö, jag och min darling ska köpa lite grejkor på IKEA! :)

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0