LACK!

Okej, Pernilla går upp klockan fem för att hinna med tåget klockan sex. Jag går ner till stationen och väntar på tåget mitt. Jag står där i fem, sju och tio minuter men inget tåg ses. Men det är inte det som gör mig sur, utan det som gör mig sur är att ingenting nämns om förseningen och helt plötsligt säger dem att tåget är inställt, alltså helt seriöst vad FAN är det? Jag antar att det bara är att vänja sig vid dessa inställda tåg framförallt nu till vintertime. Men för fan snacka ut och säg något om det! ÅH, fan vad sur jag är. Nu blir jag försenad som fan till jobb också. Dra åt helvete med dem jävla tågen! Men nej jag älskar ju att pendla! ÖH!

ÅÅH! Snacka om det ska bli härligt att vara ledig imorgon så fucking lovely. ME LIKE! Jag ska ta en runda in till Malmö hade jag tänkt, ska köpa väldigt behövliga saker såsom smink och lite annat smått och gått. Ska även försöka finna något trevligt till vår julfest med jobb. Vilket är snart, den 22 november. Tidigt julfest skulle jag vilja påstå men ajaa! =)

ooookej, nu ska jag draa! pusshej!

Kommentarer
Postat av: caroline

haha. det med förseningar. jepp. good luck. hoppas du inte behöver stanna i köpenhamn till 3 på natten som jag fick gång. =)



när flyttar ni?

puss

2008-11-22 @ 14:52:30
URL: http://cees.blogg.se/
Postat av: caroline

haha. det med förseningar. jepp. good luck. hoppas du inte behöver stanna i köpenhamn till 3 på natten som jag fick gång. =)



när flyttar ni?

puss

2008-11-22 @ 14:55:38
URL: http://cees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0