Jag vill

Nej, jag vet faktiskt inte vad jag vill längre med mitt liv. Eller vilket? Ibland känns allt så himla underbart och ibland går det bara utför. Jag orkar inte bry mig om något längre, jag bara lever med sen får tiden utvisa min framtid. BTW, jag har börjat mitt nya jobb, herregud vad jag trivs ;) Tur är väl dock det med tanke på att det kommer bli mitt första hem nu. Ja, det stämmer jag kommer numera spendera mer tid på jobb än vad jag gör hemma. Goodie? Haha, kanske inte men vad gör man inte?! Det är tur arbetskamraterna är urgulliga och hur goa som helst vad hade man annars gjort liksom? Nej, nu ska vi cheka en film. Ha det underbart. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0