0 motivation

Helgen är över och det är Tisdag. Hänt en massa fun stuff i helgen faktiskt, Fredagen var det fest hemma hos holma först, jag, malle, maulin, emelie och sandra var där...efter holma stack vi till tycho och därefter Thages...det var väldigt kul men musiken där kunde ju varit bättre, vadå ibizatema liksom?! Nej, så jag och sandra drog oss hem tidigare [Inte tofflar!]. På Lördagen hade jag inget direkt planerat, men Malle bjöd med mig till hennes kusin som hade partaj, jag fick vara hennes kille eftersom grabbsen var i Denmark...Men det var kul och därefter blev det tycho...men slutade kvällen vid ett, helt lagom faktiskt....I Söndes var det barbecue hemma hos Mädh som kommit hem, myspys var det! :) Najs värre! Jag och kusinen grillade fjärliskottleter och Malle grillade, vad sa vi nu, typ Jockes snopp, ha ha...det såg faktiskt vulgärt ut :P Kul....Men det smakade i alla fall, huvudsaken...Igår var jag och pappa i Köpenhamn, skulle fixa lite saker men vi kom inte så långt då jag var tvungen att ha mitt antsällningsbevis med mig...men gjorde inte så mycket, jag gick istället en trip till mitt nya jobb och hälsade på arbetskamraterna och pratade lite med chefen, gud vad gulliga dem är... :) IDAG, PLUGG! = 0 motivation till. Jag kommer nog inte klara den tentan känns det som, JAG ORKAR INTE! USCH! Nä, låt mig få sluta skolan nu, men å andra sidan....bara 4 gånger kvar till i Varberg! :D JA! Ikväll blir det mys med mamma som kommer hem från Portugal! :) Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibizatema är ju sjukt fett, house house house!
Dj in a row, sjukt fett ju!!
Men ni där ute kanske inte förstår er på merän aqua och tarzan&jane ;)

2008-05-06 @ 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0