Tveksam (?)

Herregud ja vad jag verkar, mysko, tveksam & m.m. i mina inlägg (?)! Faktum är dock att jag tycker om min kära lilla pojke så übermykcet att jag inte kan förtälja det, likadant gäller mina vänner! Jag tycker om er så himla mycket [Vissa älskar jag också men nämer inga namn] men jag är så himla svag för att berätta hur jag verkligen känner och tycker och saken är den. Att även om jag känt peronsen i 10 år så är det detsamma. Jag är för stolt helt enkelt och det handlar INTE om TVEKSAMHET, jag är helt enkelt för stolt och feg. Men jag älskar att spela spel ibland. So jag är lite av ett EGO men ändå inte. Jag är konstig och kan inte riktig själv beskriva det, men jag vet att vissa älskar mig ändå. Jag menar, varför tycker ni om mig [När ni bortser från hur jag är nu? egenskaper?] Vad tillför jag er? Jag menar jag ser inget bra i mig själv men jag ÄLSKAR MIG SJÄLV! och tack för det annars hade jag nog varit död nu. Muha. HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite av ett??? Haha ditt liv cirkulerar kring dig själv ;)

2008-03-25 @ 05:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0