Torsdag idag

Men vill fan ha FREDAG och jag vill ha helg. Jag har verkligen varit skittrött denna veckan! Och då menar jag verkligen skittrött. Att gå upp fem på morgonen fyra dagar i rad (med imorgon) är fan inte alls kul! Det suger. Men men, snart är det helg och fy fan vad skönt det ska bli! Ska sova som fan. Nästa vecka verkar det som det kan bli en ledig dag över, då ska jag ta mig in till Köpenhamn tänkte jag. Dags att ta en runda dit igen känns det som, lämna några CV. Trött på att söka jobb, varför kan dem inte bara komma till en. Ibland känns det bara hopplöst och det är inte alls kul känsla. Men men, det är bara att kämpa vidare, som alltid! Idag blir det Varberg, känns konstigt att åka upp dit faktiskt för det var ett tag sedan jag var där, nu när man bara behövt åka upp till Halmstad har man blivit lite bekväm. Nu ska vi börja ny kurs, ÖH! Det är inte speciellt motiverande med tanke på hur mycket man har att göra, MEN det är bara att bita i det sura äpplet, jag menar jag har ju faktiskt bara 2 månader kvar. Haha, 2 månader. Thanks for that. Ha en bra Torsdag! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0