Tisdag

Tisdag hela dagen idag ja. Nu är jag för tillfället på väg hem från skolan. Duktigt trött är jag idag med smått huvudvärk, får bli en pilla och soffan när jag kommer hem tror jag. Hela veckan är fylld med massa skola så det är absolut en av den bestående faktorn till huvudvärken [Jag känner ingen press]. På sistone har jag inte haft good feelings för någonting. Jag vet inte det känns som jag inte kommer någonstans i livet och att det bara är samma saker som händer hela tiden. (SKOLA!) Jag vill se något ljus och hopp för min framtid. Bara något litet som skulle kunna hända mig, ett litet roligt jobb kanske (?) Nåja, that's life I think! Idag/kväll blir det en massa jobb med CV och grejor, måste få alla CV, brev och foton klara idag har inte tid för det i veckan. Ska nämligen göra en liten svängom till Danmark i helgen och då lämna ytterliggare några CV i andra butiker som jag ej lämnat i ännu. [Hoppas på fint väder då TACK! Och verkligen inte snö]. Snart, snart, snart. I wish & hope! Peae out.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju för helsike snart klar med skolan!! det går unnan, upp med hakan.. hahah

2008-03-04 @ 15:11:37
URL: http://sesamfro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0