Thank god

Thank god it's Friday! För tusan vad skönt. HELGHELG! :D Jag har längtat hela veckan på att det ska bli Fredag och det är kanske en av anledning till varför den har varit så seg som den faktiskt varit. Varit en av de segaste veckorna på mycket länge, beror förmodligen på att man var långledig förra helgen. Ikväll blir det lugnt som tusan, ska hem till MANGEPITT (haha, ska sluta skriva det men det är ganska kul!) hon ska färga mitt hår och sedan tänkte jag besätmma att vi ska kolla let's dance finalen. Inte för att jag tror att det är några problem att övertala henne för jag tror faktiskt att hon också kollar på det. Men men. Imorgon blir det i alla fall girlydinner at hennes place också därefter utgång i HBG. Trevligt värre. Nä ha en kul fredag! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0