Stuck on you

Nu är jag på min väg upp till Halmstad. Det blir massa skrivande idag [För ovanlighetens skulle liksom]. Idag var jag verkligen inte sugen på att stiga upp när klockan ringde fem. Trodde nästan aldrig jag skulle komma upp faktiskt men det gjorde jag visst, för här sitter jag nu. USCH! Upp så här tidigt de två sista dagarna nu också. Jag tror jag  kommer vara död på Fredag faktiskt. GHA! Idag blir det träning. Får se om jag tar hälsogympan eller bytar ut det mot lite styrketräning istället men då ska jag också få med mig min kära systeryster. Vad jag vill och se "Himelns hjärta" till helgen, den verkar vara brao. Dock lite tantafilm så jag undrar om jag inte ska försöka dra med mig mamma på den faktiskt. Hon fyller snart år och allt så då kunden man ju gett det i födelsedagspresent, en lite för tidig sådan men det skulle ju inte göra så mycket! :] Nej, Byebye. Auf wiedersehen! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0