På torsdag

Vad ska man ha på sig? Kommer det bli jobbigt? Jag har aldrig gjort det innan? Eller jo typ men då har jag ju egentligen inte varit så himla seriöst liksom! Men jaja, det får helt enkelt gå som det går. En sak är i alla fall att jag ska vara mig själv och inte vara nervös (Försöka i alla fall!) Har en tendens att kunna stressa upp mig vid såna tillfällen. Hoppas det går vägen. BTW! Jag har inte varit så direkt jätteinsatt i att ringa mitt jobb (där jag jobbar nu) om sommarjobb. Jag vill ju egentligen inte, men ett säkert kort måste man ju ha liksom. Ja, i alla fall så ringde dem mig och frågade om inte jag ville jobba hos dem i sommar, det kallar jag då service. Jag sa i alla fall ja, men vi får väl hoppas på det bästa. Jag ställde i alla fall krav på dem, vill jobba på natten. I like the girls there. (ASG) Maha. Får nog ta en liten titt över to the boss i nästa vecka och verkligen be om en natt-tjänst. Jag borde ha liiiite förtur kan man ju tycka om jag jobbat där i 3 år (fast jag ej har kökort) Men man vet fan aldrig men får väl dit och tjata lite! Nä, skeppåhoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0