Nothing to do

Namn: Pernilla
Piercingar: Nej
Tatueringar: Haha, nej. Men vill som fan just nu! (syrran som håller på men ni som känner mig vet att jag inte vågar) 

Du samlar på: Vänner

Hur tidigt stiger du upp: Helst aldrig. Men vanligtsvis mellan 5 och 6 på morgonen
Vad ska du göra ikväll: Hem till Mimmie & Lasse

Vad är du allergisk mot: Jag är frisk som fan

Använder du hårspray: Oftast
Kan du stå på händerna: Haha, nä.
Favoritserie: En jävla massa. Men bästa är nog DHW faktiskt
Håkan Hellström eller The Ark: Håkanbråkan
Salt eller socker: Socker

Gillar du ketchup: Jao
Är du glad nu: Jamenvisst
Var du glad igår: Jadå!

Känner du någon som jobbar på sjukhus: Jao
Vad dansar du till: Allt
Stockholm är: Suger

Göteborg är: Nice
Kan du sjunga: Jag är grym!
Mer värt än guld: Vänner, familj & kärlek
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag vill besöka: USA

Allmänt:
Är du kär i någon: Jao, det är jag nog
Önskar du att du bodde någon annanstans: I malmöcity

Tänker du på självmord: Det tror jag inte
Använder du droger: Nä

Vilket shampoo använder du: Sunsilk

Vilken parfym använder du: DKNY & armani
Vad är du rädd för: Snakes, dör nästan jag ser en

Gillar du att tvätta: Hur gör man typ (?)
Gillar du Berg-och-Dalbana: Kind of

Senaste:
Film du hyrde: I don't remember
Film du köpte: Don't know!

Låten du lyssnade på: My humps - Fergie

Låten du hade på hjärnan: Hero - Charlotte Perrellie
Personen du ringde: Mimmie

Tv-program du tittade på: Let's dance

Person du tänkte på: Vettefan

Personen du fick SMS av: Mangepitt

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Don't know
Saken du köpt: Ett par gympadojor


För eller emot:
Långdistansförhållande: För
Utnyttja någon: Haha, vettefan
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållande: För

Favorit:
Mat: Köttabid, pommes & bearniesås
Låt just nu: Hero - Charlotte Perrellie
Sak att göra: Skratta
Sport: Boxa
Dryck: Coca cola

Kläder: Mjukis

Film: Dagboken

Bil: Någon sorts Jeep
Gråtit över en pojke: Ja.

Gråtit över en flicka: Kanske det kanske
Ljugit för någon: Jo
Varit i slagsmål: Någon gång

Blivit arresterad: Nej

Antal:
Gånger du varit kär: Två (?) Eller mer kanske, vet ej.

Gånger ditt hjärta brustit: Vet ej.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Some
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha, 0?

Ärr du har på kroppen: Underarmen


Kommentarer
Postat av: caroline

sms från+ mangepitt?.. öhh e det jag?;)

2008-03-25 @ 15:03:31
Postat av: caroline

sms från+ mangepitt?.. öhh e det jag?;)

2008-03-25 @ 15:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0