Njuta

Igår var jag i Malmö med min kära syster. Jag lämnade ut CV sedan gjorde vi även en trip hem till Anna. Ville ju se hur hon bodde och sedan var det mycket trevligt att träffa henne. Hon följde även med ner till Malmö sedan det var väldigt mys. Jag fick lämnat ut någon CV och ska även dit idag igen, tvungen att åka dit för att snacka med chefen på ett ställe. Jävla farande och flygande. Men men det får man väl helt enkelt stå ut med. På kvällen igår blev det lite party hemma och Mattimas (haha) och Benke därefter blev det Tycho. Längre än så kom jag inte tack vare min plånbok. Men det var väldans kul faktiskt, haha. Kul att träffa dem som var där för det händer ju inte varje dag! :) Och Emelie du var ju sjukt sässy liksom, haha. Duktigt tjat om hennes mycket sässy väska, megaliten och jag frågade vad hon hade i den. Sjukt kul. EN TANDBORSTE plockar hon upp bara sådär. Jag tyckte det var jättekul men sen kan man kalla min humor torr också om man vill, jag vet inte ;P Ikväll ska vi fira daddy som fyller år. Grattis grattis pappa! Nej, nu ska jag bege mig till tåget! Hej då vänner ha en najs Friday och njut av ledigheten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha den enda orsaken till att emsven var så sässy var för att jag är hennes personal shopper och jag valde ut hennes outfit dvs även väskan som jag tvingade henne att köpa:D!

2008-03-21 @ 15:03:57
URL: http://josefiiineeS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0