Måndagmorgon

ÅH! Kräker! MÅNDAGMORGON! Denna Måndagmorgon är nog dn värsta på mycket länge. Jag kände verkligen inte alls för att gå upp idag. Jag är död! Så helgen? I Fredags jobbade jag natt, det gick bra bra! Det är fan så himla kul att jobba när man jobbar med vissa människor på det stället. Jag höll på att dö av garv typ. Men det var kul :) Dock var det inte lika kul när jag skulle sova på morgonen. Kunde inte sova. [Hur kan man liksom inte sova när man vart uppe mer än ett dygn?] Jag kunde inte och jag sov inte mer än 2 timmar dagen efter, snacka om att jag var dödens död! På Lördag blev det dock litta party ändå. Först blev det lite förfest hemma hos alex, hennes bror fyllde år så de partade lite där. Därefter åkte jag, Sofia, Sara och deras kusin in till stan. Det blev Tycho och Baggens och efter detta var det rakt hem i sängen. Det blev en tidig kväll men fy fan vad trött jag var! GHA! Så det var skönt. Igår storstädade jag och Emil hela lägenheten sen kom Mange upp på en sväng och snackade lite skit, På kvällen stack vi hem till mamma och Anders. Vi käkade och lite sånt. Ja, helgen är över och nu är det en hel jävla vecka att se fram emot. På Torsdag får vi dock se hur det går för mig (?) Hoppas som sagt på det bästa! Nä, HEJ DÅ! BTW! GRATTIS MANGEPITT!

Kommentarer
Postat av: alle

haha mangepitt!

är man bjuden på bröllopet?
HA HA HA

2008-03-10 @ 10:34:30
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0