Jobb eller Köpenhamn

Ja, det kan man ju faktiskt undra. Nej men saken är den att de nyss ringde från jobb och undrade om inte jag ville jobba Fredagnatt. Självklart vill jag ha pengar. MEN jag hade ju bestämt mig för en runda till Danmark för att lämna CV! Vilket dilemma. Hm, jag är väldigt kluven. Jag måste ge besked innan klockan halv fyra. ÅH, VET INTE VAD JAG SKA GÖRA! Men det lutar åt jobb faktiskt. Jag menar åka dit och lämna CV kan jag ju göra en annan helg (?). Nästa helg kan jag dock inte göra det. Så då får det bli helgen efter det. Nu har jag beslutsångest faktiskt. [?]

Kommentarer
Postat av: malle

Jag tycker att du ska jobba. Så du har pengar, så du kan hänga med oss på upptacksfärder:D

2008-03-06 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0