Huvudvärk

Idag mår jag kass. Trött, huvudvärk & depp! Orkar ingeting mer känns det som. ÖH! Vill bara hem till sängen och ligga där helst så länge jag orkar (typ 1 vecka) och inte gå upp. Ja, så är det! På väg till Halmstad, ska ha intervju med Pressbyrån. Hoppas vi hinner en hel del idag så vi inte behöver träffas imorgon, hade varit gytt. Jag och Matilda ska i sådant fall göra kanelbullar. Hihi. Vart sugen på det mega länge nu. Men då ska vi göra megakanelbullar! Som hon sa! ;P Vad händer till helgen då? Ja, nu blir det ju långledigt! Skönt. Jag kan inte göra så jättemycket då min plånbok är ganska så empty men ska nästan göra något varje dag ändå så gör inte så möd. På Fredag fyller daddy år, ska vi käka där. På Lördag bli det kanske att följa med till Anders kusin och på Söndag blir det påskmiddag med Farfar. Sen fyller mamma år på Måndag. Fullt upp! Ja, jag är ganska så upptagen, eller inte kanske! Nä, ha en bra Onsdag! Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0