Fy fan

Fy för fan säger jag bara. Att behöva stiga upp fem idag var inte det lättaste efter alla dessa lediga dagar, det var
H E M S K T ! Men men, nu är jag i alla fall uppe och på väg till Halmstad. Vilken trevlig helg det har varit dock! I Fredags fyllde daddy år så då firade vi honom. I Lördes var vi några stycken hemma hos Emmsi. I Söndes gjorde jag och Matilda väldans god mat hemma hos pappa, farfar kom dit. Mycket trevligt. Kvällen slutade hemma hos kusinen, mycket trevligt även det :) Igår fyllde mamma år, först var jag och Emil och handlade till henne, fick ju åka land och rike runt för att hitta henne en fin blomma inte öppet någonstans. Vi var först på blomsterlandet vid center syd och dem suger ju där. Jag frågade om de kunde hjälpa oss att sätta ihop en fin liten bukett, "Nej! Det är inte personal här till det idag ni får göra det själv!" Då står hon själv i andra kassan och där är knappt någon annan i butiken, kära du du kunde faktiskt ha gjort oss en bukett. (Jag kan nämligen verkligen INTE, jag är så sämst på sånt!) Jahaja, en blomma blev det i alla fall till slut. På kvällen gick vi ut och åt på Jensens Böffhus, riktigt göttans! Mumsigt värre. Nej men ha en trevlig dag nu såhär efter ledigheten, jag ska försöka att inte somna klockan åtta ikväll! (Och mangepitt sluta ringa mig mitt i natten! Jag är ingen nattmänniska du får helt enkelt ringa mig innan klockan slår tio! Annars kan jag inte garantera ett svar på ditt samtal! Haha ;D) Hejdåförfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0