Cool, ball eller lat?

Jag vettefanken vad jag är, känner mig lite som allt. Trög! Jag "hoppade" över föreläsningen. Jag känner inte riktigt att det skulle ge något att pendla i 6 timmar för att kolla på en föreläsning som varar i knappt 2. Så jag vet inte om jag är cool, ball eller bara lat? Förmodligen lat. MEN! Istället fick vi faktiskt skrivit mer på examensarbetet. (Jag var inte den enda som inte gick dit). Nu är vi nästan klara med teorikapitel. GÖTT! :D Börjar dock bli lite orolig redan 10 sidor teori och kanske behöver det kompletteras (?) Hur mycket teori ska vi ha liksom. Ah, skit samma. Måste berätta om Maria-luisa som vi brukar sitta och skriva hemma hos. Hon är så himla kul och hon frågar alltid mig och Simon om vi inte ska ha mat. Hon är skitgullig. haha. man kan bara skratta åt henne. När jag menar alltid så menar jag kanske 3 gånger på en kvart/tjugo minuter. Nä(Lite överdrivet, men nästan), men det är sött! Nej tjapptjapp vänner! Love you! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0