bampbampbampbamp

Nu har malleballe fått konkurrens på vita duken, av mig! haha. Eller inte. Var med henne igår när hon skulle spela in en del på filmen som en gör i vår coola lilla by. Han är verkligen grymt bra. Haha, det var i alla fall grymt kul! (Och malin är faktiskt grym, jag ser potentialen;) Haha. Igår skulle hon då sitta i förhör och grejor. Och där fick jag komma in på en liten bit, okej inte i filmen men som såndär rolig grej man har ibland. Så när pistolen togs upp så sa jag typ bampbampbampbamp, ni vet det där ljudet och hoppade in. Okej svårt att förklara men fy fan vad vi garvade. Måste fan se hela filmen en dag. Fick även se ett annat klipp malle gjort, och jag förstår att vissa blir kära i dig! [HA HA]. Annars då? Jag är för tillfället på väg upp igenom ett snöigt Sverige till Halmstad. Fy fan vad trött jag är på detta vädret. NU VILL JAG HA SOL OCH VÅR! Nej, hej då så länge! Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: malle

hahaha ja det var skit kul!!:D markis är vår vän:D haha

2008-03-26 @ 08:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0