Att lita på

Ja, helgen är över och det har varit en helt okej sådan. I Fredags blev det partaj, först mat med mamma och hennes vänner. Det var jag, malin & mimmie som var där. God mat först, därefter blidde det "rassel-lek", vann tre paketer så var nöjd. Vinner aldrig något, aldrig tur i spel! Efter lite mer dricka och så stack vi ut till Landskrona, skit kul hade jag. Igår var det meningen att det skulle bli Simon, men jag hade en riktig bakislördag igår. Trött som fan var jag och dessutom skulle inte malin och jocke dit så kände helt enkelt inte för det. Så kan det vara. Nu ska jag sticka och sola sedan blir det träning. Ska bli såå härligt. Hej då för fan. Puss&kram.

[Att lita på? Vem kan man egentligen lita på? Jag tror jag har börjat få svårare att lita på andra men vet inte varför! I don't trust as I use to]

Kommentarer
Postat av: malin ( kusin)

Vid denna åldern har man kommit fram till att den enda människan man kan lita på är sig själv, och tur är väl det !

2008-03-03 @ 14:34:31
Postat av: pernilla

Det har du så rätt i faktiskt.

2008-03-03 @ 16:23:51
URL: http://parryharry.blogg.se
Postat av: alex

jag kan inte ens lita på mig själv..

2008-03-03 @ 21:06:52
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0