Anonyma kommentarer

Anonyma kommentarer bojkottas i denna bloggen, inte första gången! (?) Jag skulle vilja gå på en ren gissning för jag menar haha! I Lördes fick mina vänner mig att inse att jag måste börja visa på ett bra sätt hur mycket jag tycker om min pojkvän, nu ska överösa dig i mina känslor för dig Emmsi. Okej, jag gör det typ redan men men ännu bättre. Jag ska visa att även jag är känslig ;) Haha. Åh vad jag vill ha jobb så jag kan flytta och fixa och dona. Men jag ska inte stressa, jag tar det som det kommer! (På tal om nått annat) Ha en bra Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte bara pojkvän, vännerna också:D

2008-03-25 @ 08:04:27
Postat av: Anonym

Har inte en offentlig blogg om du inte vill ha kommentarer!! =)
Och de var jag jone som skrev kommentaren innan om du syfta på den egot ;)

2008-03-25 @ 11:15:07
Postat av: pernilla

my friends too of course!

2008-03-25 @ 13:15:34
URL: http://parryharry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0