Allevo

Jag funderar nu på att börja, eller inte riktigt ännu men antingen Maj eller April på att börja på Allevo. Allevo erbjuder både soppor, shakes m.m. som man då kan ta som målersätning. Det hade nog varit ganska bra för min del också för jag hinner hem om och vända innan jag sticker och tränar så jag hinner aldrig äta innan träningen utan äter alltid middag efteråt. Och hur bra är det egentligen att äta middag klockan åtta-nio på kvällen (?!) NOT GOOD! Så därför funderar jag nu på att börja ta dessa, det är lite som nutrilett men jag vill gärna ha det varmt och man kan ju hoppas dessa samkar bättre än dem gjorde! :S GHA! Ja, vi får väl se hur det blir med denna saken. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag pallar men 1 månad liksom? (men då får man också tänka en månad utan dricka!) Det är ju inte lång tid (om man bortser från att inte kunna dricka då). Ja, jag får se helt enkelt! TJA!

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0