Yngre VS äldre (?)

Ja, vad ska man säga. Man håller på att bli äldre och som alleballe skrev till mig så växer man ifrån varandra. Den gamla goda tiden på Linåker är ett minne. Men fy fan vilka goda sådana. Hihi, kommer aldrig glömmas. När vi var i min lägenhet och man inte behövde bry sig på något, förutom att man skulle ha det så kul så möjligt. Då var det ingen press från något håll. Man kunde helt enkelt bara göra vad man tyckte var kul. Idag är det lite värre än så. Nu ska man ju tänka på så mycket. Att man ska klara det och man ska göra saker, dessutom har man en framtid att tänka på. Innan behövde man verkligen inte bry sig om något. Det var tider det. Men det är kanske tur vi blir äldre? Man hade kanske tröttnat på det också! :P Fan livet är inte lätt det är en sak som är säker! Men vad ska man göra? Det är helt enkelt bara att njuta av tiden och kanske inte var så deppig som jag är just nu utan se positivt på allt. Fan det ska jag börja göra. Se positivt på allt. Men hur kan man se positivt när allt bara känns som kräk? Alltså ja. Haha. Viket dilemma.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, tiderna hemma i lägenheten var fan underbara! haha.. synd man inte kan vrida tillbaka klockan.. några år:)

2008-02-21 @ 12:13:56
Postat av: alex

du blev full på matlagningsvin. HAHHAHAHA.

2008-02-21 @ 12:42:07
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0