Wish me luck

Snart snart sitter jag i tentalokalen och skriver min näst sista tenta på denna utbildningen. (NÄST SISTA!) I alla fall, Jag hoppas inget heller än att det kommer gå bra så jag slipper göra om den. Det innebär liksom då att jag bara har EN enda tenta kvar att göra. Herregudarnas, det låter nästan för bra för att vara sant. Idag är det ju FREDAG också, TJOHO typ. Fy fan vad gott, helt underbart. Helgen är dock redan planerad men med fun stuff (Hoppas jag i alla fall). I dag ska min mamma ha lite middag för sina vänner. Hon frågade mig om jag och Malle ville komma [Vi är ganska gamla och det är ganska trevligt] så dit ska vi ikväll. Good food och dricka. Imorgon ska Simon ha 20-års fest så då bär det av till Svalöv. Hela helgen planerad med trevligheter. Nu ska jag nog gå igenom lite saker till tentan som jag är klar med om några timmar, därefter tänkte jag hoppa av i Helsingborg och shoppa lite kläder faktiskt. Nej men slut för mig. Puss&kram. [Vet ej varför det har blivit kursivt, går ej att ändra heller?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0