Vänskap

Jag har nog inte så många vänner egentligen. Men de jag har bryr jag verkligen mig om. Egentligen har jag väldigt många vänner. Men många av dem är ytliga. Jag tror bara jag har två vänner som jag kan öppna hela mitt hjärta för, verkligen berätta allt för och lita på till 100%. Det är en vän! Dessa är också de vänner som jag kan skälla på, gråta med, berätta allt jag bär på och även skratta med. Dessa vänner finns det inte många av därför vill jag bara säga TACK till er, jag vet att om det är något kan jag alltid berätta det och det är jag evigt tacksam för. Tack för att ni finns! Jag som vän? Jag är nog inte den bästa vännen man kan ha, jag kan bli bättre på många sätt och det vet jag. Men min vän ska veta att jag alltid lyssnar om det är något and i never tell a secret. Varför ska det vara så svårt att behålla vänner? Man är dum ibland som inte säger sanningen. Varför ska man ljuga? Men hade allt blivit så mycket bättre om alla talade saning? Det vet jag inte men jag tror inte det. Det är fan svårt att vara en bra vän egentligen. Och har man många vänner hur ska man då kunna vara alla till lags? I alla fall så älskar jag alla mina vänner.

Vänskap är en relation mellan vänner, som till exempel kan grunda sig i pålitlighet eller kärlek. Många menar att man i vänskap ska kunna lita på varandra och kunna dela hemligheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0