Update

Dålig stil att inte ha uppdaterat på några dagar. Men verkligen inte känt för det. Jag är nog inne i en depperiod eller nått. Inte mått så bra de senaste dagarna, varit trött som fan och ser verkligen inget ljus. Det är som glöden i mig har släckts och ingenting finns där. Jag har så jävla mycket att göra i skolan och pressen tar kål på mig. Och ovan på allt man har att göra i skolan så måste man hitta ett jävla jobb till sommaren. Jag känner bara krav, krav & krav. ÖH! Något roligt måste hända banemig. Läste i Malins blogg att hon ville göra nått skoj i helgen, jag är på! Jag måste göra nått sjuuukt kul i helgen. (Typ supa mig full som fan, var ett tag sedan och nej kanske inte så moget men va fan) Let's pardy for fuck sake! Nu ska jag återgå till boken som jag läser. Läst 170 sidor och sammanställt det. Började klockan 09.00 i morse och har fortfarande 100 sidor kvar. Var fan är slutet? Det finns inte. Ikväll blir det träning :D Först hälsogympa 18.15 till 19.15. Därefter blir det core 19.20 till 20.00. Gött att få koppla bort tankarna. På Maulins blogg läste jag innan att hon saknade de gamla tiderna. Och jag håller med till 100%. Varför är det inte som förr? Gemenskapen man hade? Alla roliga stunder? Jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det. Det var tider and I miss it so much! Puss&kram till er alla! Love you all som läser denna blogg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det har hänt något, men så länge ingen gör något så blir det aldrig bättre. är min mening i alla fall:)

2008-02-20 @ 15:40:42
URL: http://sesamfro.blogg.se
Postat av: alex

JAG SAKNAR RICKETIDEN! vi har helt enkelt vuxit i från varandra... :/

2008-02-20 @ 21:03:04
URL: http://alleballekung.blogg.se
Postat av: pernilla

True true...amen eller hur? vi har ju gjort det...haha, men ricketiden var ju grymme liksom! ;P Varför ska man bli äldre liksom?

2008-02-21 @ 07:09:02
URL: http://parryharry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0