Söndag

Jahapp, då var det Söndag. Fan vill inte att tiden går så fort. Vill bara vara ledig massa och slippa allt. Men går ju inte. Men ännu en helg är passerad i alla fall. I Fredes jobbade jag natt. Det gick väl bra. Men var duktigt trött igår. Man känner sig bakis efter att ha jobbat natt, man blir helt konstig i hjärnan. Igår var det party. Först var vi hemma hos Sofia och kollade på melodifestivalen sedan stack vi hem till Linus. Alltså ja, jag var där nog en timme sen fick jag åka hem. Pallar inte trycket från er brudar! Haha, fy fanken. Det gick som det gick där, men jag hade kul så länge det vara i alla fall ;). Idag blir det förhoppningsvis träning. Skulle behöva plugga lite också. Får se om min hjärna pallar det idag annars blir det till att råplugga i veckan, tenta på Fredag. Uscha. Ja, men ha det så bra denna trevliga gråa Söndag. Pusstja.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hårt igår? :) haha

2008-02-24 @ 12:06:05
Postat av: mikaela

gina på väla. :) hängde typ inträngd rätt nära omklädningsrummen!

2008-02-25 @ 21:05:23
URL: http://kela.blogg.se
Postat av: Anonym

jag hörde om din väldigt hårda kväll, haha:P!

2008-02-26 @ 16:50:56
URL: http://josefiiineeS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0