Ojsandojsan

Upptäckte också att det var ett väldans bra tag sedan jag skrev här. Inte haft tiden och orken, varit så mycket nu så jag nästan kräker. Tenta imorgon vilket är den största anledningen till varför jag inte skrivit då jag har pluggat och när man inte gjort det så har man inte orkat. Ja, i alla fall så får jag hoppas att den går bra. Jag har nästan gett upp läsandet nu då jag faktiskt har pluggat 4 timmar i sträck. Typ, känns inte som jag kommer få in mer. Får ta ett break nu och göra en repetition senare :S Jag tror jag dör. Så denna veckan har det inte hänt så mycket trevligheter utöver det som brukar göras. Igår var jag, malin, malin, vicky och josse och käkade på (kan du kanske gissa?), jodå på tycho var vi och åt, smarrigt värre. Varierade mig dock i matväg denna gången och beställde inte det "vanliga" dvs. Tychobiffen, blev det istället en liten pastarätt. Idag är det BOX! wie. 90 minuter med Evelina, kan jag gå imorgon är jag glad, men det ska bli kul och skönt. Snart ska dra hem till mamma, vi ska fika lite sen ska jag sola. Nej, slut för mitt babbel nu. Ha det underbart. CONGRATULATIONS VICKYBABY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0