Händelserik dag

Ja, idag har det varit fullt ös hela dagen lång. Började med tidig morgon och en sen kväll. Skola hela dagen. Som jag nämnde innan så skulle vi ha redovisning idag med opponering. Faktiskt gick det bra för vår grupp och det som behövde göras var egentligen bara att justera vår undersökning som var litta flummig. Men det blir säkert bra! Får man hoppas i alla fall, you never know liksom. Ena dagen blir man sågad och andra dagen känns det helt OK! Jag har varit på bättre humör idag, it's feeling much better know. Jag vet inte varför egentligen men det bara gör det, nicenice! När jag slog på telefonen efter lektionen så hade jag 2 röstmeddelande, ett var från jobbet och ja, det blidde jobb imorgon natt. Goodie! Det andra var från, haha. Nej vill jag inte förtälja nu. Man ska ju inte hoppas på för mycket men jag blev så glad, så glad har jag nog inte blivit på länge faktiskt. Hoppas bara det går vägen. Jag håller tummarna för mig self. Nu ska jag kolla TV, precis lagat mat. Japp, idag har faktiskt jag lagat mat. Blev nachochips och kättfärs. Mumsigt värre. Tror jag kommer somna direkt jag lägger mig ner. Men vad gör det? :P Ha en underbar kväll vettja! Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: malin

fått jobb?

2008-02-21 @ 20:19:46
URL: http://sesamfro.blogg.se
Postat av: pernilla!

Call you baby and tell! :P

2008-02-21 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0