Gutten tag!

Vad står på schemat idag? En massa skola faktiskt. Idag blir det redovisning av första delen av examensarbetet. Får också höra av de andra i klassen kommer att tycka om vår undersökning. Ja, det kan kanske bli lite interessant. Inte för jag bryr mig så mycket ändå, det är ju vi som ska tycka det är intressant liksom. Jahaja. Idag är det Torsdag som tusan, gött då det är FREDAG imorgon :D Yeah liksom. Göttans skulle jag vilja säga. HELG! Får se om de ringer från jobb dock. Antingen gör dem det väl idag eller imorgon så får man se om det blir jobb imorongnatt. Men det kan det kanske vara värt, lite extrapengar behövs verkligen. Nu sitter on the train, har en bit kvar och tänkte utnyttja den till att läsa lite i min bok som nu heter "distributionsstrategier". Låter intressant eller? Say NO! Bara lyssna på ordet så går man nästan och gräver ner sig själv. Men men. Ha en underbar fortsatt dag för fan! Puss&kram.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0