Godmorgon

Hoppas ni alla sovit gott inatt. Det gjorde jag också, eller jag sov imellanåt. Helt omöjligt att hålla ögonen öppna alltså. Känns som att man har tio ton grus i varje öga och vet verkligen inte vad man ska göra ibland när man är så trött. Men men. Det gick vägen i alla fall och nu har jag precis vaknat. Tröttär jag och kommer nog somna tidigt idag. Hoppas ni alla andra hade en superbra Lördag i alla fall? :) Imorgon ska jag och jag hoppas hoppas. Nu ska jag duscha sen ska jag plugga lite. Klockan sex blir det träning. Jag är reserv 2 men det brukar inte vara några problem att få plats då. Bye bye. Puss&Kjam. Förresten! GRATTIS SANDRA! [shit vad vännerna fyller år]

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack dååå!:D

2008-02-19 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0