Tänk. . .

Ja, tänk när man var 15 år. Livet var sjukt enkelt! Nu? Jobb, ansvar och livet leker inte speciellt mycket. Inte likadant som då i alla fall. Jag kollade massa bilder idag när jag var hemma, det var bilder från det att vi var 15 vänner och fram till gymnasiet. Fy fan vad kul vi hade på den tiden, brydde sig inte ett skit och hade sjukt kul varje dag. Ja, varför ska man bli vuxen? Det kan man undra ibland faktiskt, men men. Så gammal är man väl inte ännu. . . .Tänk om 5 år, då känns det nog värre! Men jag blev bara så sugen då jag såg alla bilderna. Vi hade sjukt kul!

Ledi 3 dagar nu och så var det jobb igen, fy fan! vill inte. . .jobb i 7 dagar. . . .men sen är jag ledig 5 :D Usch ja, vilket liv man lever egentligen. . .

Hej då . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0